Zimowa Opowieść, Nostalgia Anioła, Odlot (Zmaganie młodzieży z uzależnieniami), Pół na Pół (trochę inny klimat ale fajne), Odrobina Nieba, Siedem Dusz, Symetria (polski ale dobry - ukazuje jak nawet z najlepszego można zrobić złego), Oczy Anioła, Uwierz w Ducha, Między Piekłem a Niebem, Miasto Aniołów, Odwróceni zakochani, Władcy Umysłów, Szkoła Uczuć, Trzynaście Duchów, Niebo Istnieje Naprawdę, What If, Gabriel,
To filmy o podobnej tematyce czyli śmierci, duchach, poświęceniu, wolności, przeznaczeniu, losie, aniołach itp. Naprawdę polecam. Jeśli Niewidzialny tak się spodobał to większość wymienionych przeze mnie również powinna.